Saturday, August 15, 2009

翅膀所带我到达的地方


* attaches a pair of pink fly-able wings onto my back and closes my eyes whilst making a wish... - i wish to return back to lawrence with this pair of wings , bring me there... - takes a deep breathe and plunges forward of her bed... -splattttt- *

lawrence, i made it!!! just 1.3m off my bed... i'll try harder the next time...

看见她这么说,连我都觉得甜蜜,她想要飞向你然而我曾经也恨过自己没长翅膀。
你铁定过得很好,我偶尔也是。虽然现在不会再恨自己没长
翅膀,但大家都快乐却远比待在你之内来得好。当我在平衡自己以后,向前或往后都看见你的快乐时,上帝知道的,
我祝福你。
翅膀也带我到过很多地方,远得在你之内却近得在你
之外,我这么说,你会明白吗?



2 comments: